DÖNÜŞ

3. Grup Evraklar

Yerleştirildiğiniz karşı kurumdan Türkiye’ye dönmeden önce ve Türkiye’ye döndükten sonrada faaliyet kapamanız için takip etmeniz gereken evrak ve işlem süreçleri aşağıda belirtilmektedir;

  • Not Durum Belgesinin (Transcript of Records) orijinali;  karşı kurumda dönüş tarihinize yakın zamanda kısaca sınavlarınız bittikten sonra oradaki Erasmus ofisinden Türkiye’ye dönmeden önce almanız gereken belgedir. Eğer belgenizi daha sonra yollayacaklarını belirtiyorlarsa yollanacağına dair kesin bilgileri öğrenerek Türkiye’ye dönüş yapmalısınız.      Eğer karşı kurumun Transcript of Records örneği mevcut değilse bu durumda LA belgenizin “After Mobility” kısmı karşı kurum tarafından hazırlanıp imzalanıp mühürlenerek Transcript of Records yerine sayılabilmektedir.                

 

  • Teyit Belgesi (Confirmation Sheet/Confirmation of Stay/Attendance Certificate; karşı kurumdan dönüş tarihinize yakın zamanda kısaca sınavlarınız bittikten sonra o kurumun ilgili Erasmus ofisine gidip orada faaliyete katıldığınız tarih aralığınızı belirten kısaca oraya varış ve ayrılış tarihinizin sorumlu kişi tarafında teyit edilerek imzalatmanız gereken teyit veya onay belgesidir. Belge örneğine dosya ekinde ulaşılabilir ve karşı kurumun taslağı yoksa bu örnek kullanılabilir. Belge orijinal olmak zorundadır. Ayrıca karşı kurumun Teyit Belgesi (Confirmation Sheet/Confirmation of Stay/Attendance Certificate örneği mevcut değilse bu durumda LA belgenizin “After Mobility” kısmı karşı kurum tarafından hazırlanıp imzalanıp mühürlenerek tarih aralığı kısmı doldurularak Teyit Belgesi yerine sayılabilmektedir.                                                                                                                     
  • Öğrenci Katılımcı Rapor Formu; belgelerinizde belirttiğiniz mail adresinize faaliyetinizin bitiş tarihinden itibaren birkaç gün içerisinde ya da yakın bir tarihte sizlere sistemsel olarak otomatik gönderilecektir. Bu raporu dönüş tarihiniz itibari ile 15 gün içerisinde doldurup sisteme submit etmeniz gerekmektedir.                                                                                                  
  • Pasaportunuzun vize giriş-çıkış tarihlerinin gösterildiği sayfaların fotokopisi; evrak tesliminde Pasaport orijinali beyan edilmelidir. Pandemi şartları altında 3. grup evrak teslimi maille PDf şeklinde yapılabilir. Bu durumda pasaportunu tüm sayfalarını yani mühürlü mühürsüz hepsinin taratılıp o şekilde birim sorumlusuna teslim edilmesi gereklidir.                                   

 

  • Dönüş evraklarının teslimi dönüşten itibaren 15 gün içinde yapılmalıdır.

 

  • Dönüş evrakları eksiksiz ve tam şekilde Pandemi şartlarında maille PDf halinde iletilebilir. Bu durumda pasaportunu tüm sayfalarını yani mühürlü mühürsüz hepsinin taratılıp PDF şekilde birim sorumlusuna iletilmesi gereklidir.

 

  • Dönüş evraklarını teslim ettikten sonra dönüş yani kapama muhasebe işleminiz yapılır. Eğer borçlu durumdaysanız borcunuzu ödeyip dekontu bize ilettikten sonra bölümüz tarafından intibak işlemlerinizin yapılması için intibak evraklarınızı bölümünüze birim sorumlunuz tarafından resmi yazı ile 2 veya 3 iş günü içinde bölümünüze iletilir. Borçlu değilseniz aynı gün içinde intibak işlemlerinizin yapılması için intibak evraklarınız bölümünüze birim sorumlunuz tarafından resmi yazı ile 2 veya 3 iş günü içinde bölümünüze iletilir.

 

  • Tüm bu işlemlerden sonra faaliyet kapamanız ofisimizce tamamlanmış olur. Daha sonra intibak sürecinizi bölümünüzden takip etmeniz gerekmektedir.

DOSYALAR